Ik ontvang geen e-mails van GoldDiggerGames.be. Hoe los ik dit op?

Er zijn meerdere mogelijke redenen waarom u geen e-mails ontvangt van GoldDiggerGames.be. Bijvoorbeeld, als u een Outlook e-mailaccount heeft (Hotmail, MSN, Live, enz.), dan kan het zijn dat u problemen ervaart.

Bekijk uw spam-filter om er zeker van te zijn dat e-mails van GoldDiggerGames.be niet per ongeluk in de map ongewenste post belanden. Zorg ervoor dat het e-maildomein '@ GoldDiggerGames.be' toegevoegd is aan de veilige afzenders van uw e-mailaccount. GoldDiggerGames.be's automatische e-mails worden naar u verzonden via noreply@GoldDiggerGames.be.

Indien u nog steeds geen e-mails ontvangt van GoldDiggerGames.be, contacteer dan uw internetprovider om uit te zoeken of uw provider e-mailverkeer van ons blokkeert.

Gelieve de volgende richtlijnen te volgen om, hopelijk, het probleem op te lossen.

Richtlijnen voor Outlook:
1. Log in in uw Outlook-account.
2. Klik op het icoon van 'Instellingen' in de rechterbovenhoek.
3. Klik op 'Opties'.
4. Vind de kolom 'Ongewenste e-mail' en klik op 'Veilige mailinglijsten'.
5. Voeg '@GoldDiggerGames.be' in en klik op het + icoon om toe te voegen.

Richtlijnen voor Gmail:
1. Log in in uw Gmail-account.
2. Klik op 'Instellingen' in de rechterbovenhoek.
3. Klik op 'Filters en geblokkeerde adressen'.
4. Vind 'Nieuwe filter aanmaken' onderaan de pagina.
5. Geef 'GoldDiggerGames.be' in in het veld 'Van'.
6. Klik op 'Filter maken met deze zoekopdracht'.
7. Selecteer 'Nooit naar Spam zenden'.
8. Klik op 'Filter maken'.

Nu zou u alle e-mails van GoldDiggerGames.be moeten kunnen ontvangen. Als u nog steeds geen enkele e-mail van ons ontvangt, gelieve dan de klantendienst te contacteren.